تصویر تلویزیون ال جی 55UM751 سری UM751

تلویزیون ال جی 55UM751 سری UM751

سیستم عامل webOS بهره مندی از هوش مصنوعی Smart ThinQ نمایشگر 55 اینچ با کیفیت تصویر 4K با رزولوشن 3480*2160 تلویزیون ال جی LED تخت سری UM محصل سال 2019 سیستم صوتی 2 کاناله با توان صوتی 20 وات دارای 3 پورت HDMI و 2 پورت USB دارای پردازنده 4 هسته ای قابلیت اتصال به وای فای فناوری HDR

وضعیت کالا: موجود در انبار
۱۳۶,۰۰۰,۰۰۰.۰۰ د.إ.‏
اشتراک گذاری

معرفی تلویزیون ال جی 55UM751C0ZA

تلویزیون ال جی 55UM751 یکی از مدل تلویزیون های اسمارت با سایز صفحه ی نمایش 55 اینچ است که یک سیستم صوتی و تصویری خوب را برای محیط هایی با مساحت متوسط را به وجود آورده است. ال جی در تولید این مدل از تلویزیون های خود سعی داشته به تمامی جوانب آن اعم از قابلیت های صوتی و تصویری و قابلیت های هوشمند توجه خاصی داشته باشد که موفق شده و امروزه این مدل از تلویزیون جزوه تلویزیون های بالا رده است که  میتواند جوبگوی نیاز های کاربران باشد. تلویزیون ها وسیله ایی برای پر کردن اوقات فراغت آنسان ها هستند که در زمان های نه چندان دور تلویزیون ها تنها قادر بودند که برنامه هایی را که از طریق گرینده ها دریافت میکردند پخش نمایند اما رفته رفته پیشرفت در تمامی جوانب امروزه تلویزیون ها علاوه بر تماشای انواع فیلم و سریال ها اجازه ی استفاده از آن به عنوان یک مرورگر و یا یک سیستم بازی را به کاربر میدهد. تلویزیون ها در گذر زمان دچار تحولات بسیار زیادی شده اند که در زمینه ی هر چه بهتر شدن آنها بوده است، کیفیت تصویری بسیار خوب 4K در کنار قابلیت های تصویری بهتر و وجود بلند گو های قدرتمند و قابلیت اتصال به اینترنت که همگی در یک قاب زیبا جای داده شده اند از اصلی ترین ویژگی های تلویزیون UM751 ال جی هستند. در ادامه ی مطلب این صفحه قصد داریم هر کدام از ویژگی های بارز یکی از مدل تلویزیون های سری 7 ال جی را مورد بررسی قرار دهیم که برای شما که قصد خرید و یا نظر بر کسب اطلاعات را دارید میتواند تا حدی مفید باشد.

  

طراحی تلویزیون ال جی 55UM751

ظاهر زیبا یکی از نیاز های خریداران هر وسیله ایی است که قبل از خرید به آن توجه خاصی دارند و چون تلویزیون ها در اتاق نشیمن قرار میگیرند و بسیار در معرض دید هستند ظاهر در آنها اهمیت چندین برابری پیدا کرده است. تلویزیون ال جی 55 اینچ 55UM751 برای یک محیط با فضای متوسط میتواند یک گزینه بسیار مناسب باشد. بدنه ایی از جنس پلاستیک فشرده با رنگ زیبای نقره ایی در هم امیخته شده است. پایه های تلویزیون از انواع پایه های دو شاخه ایی هستند که تلویزیون را به وسیله ی آنها میتوان بر روی میز قرار داد و در مواردی نیز که دوست داشتید میتوان از طریق براکت دیواری تلویزیون را بر روی دیوار نصب نمایید. پایه های تعبیه شده برای این تلویزیون دو شاخه ای بوده، که استحکام کافی داشته و می تواند وزن سنگین تلویزیون را تحمل نماید.

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند