UX534FTC-M

لپ‌تاپ 15 اینچی ایسوس UX534FTC-M

محصولات ذنبوک جزء محصولات رده‌بالای کمپانی تایوانی ایسوس هستند که از نظر زیبایی و قدرت با برندهای معتبر دنیا رقابت تنگاتنگی دارند. لپ‌تاپ Asus ZenBook UX534FTC از باریک‌ترین لپ‌تاپ‌های سری ذنبوک ایسوس است که در سال ۲۰۱۹ تولید و به بازار عرضه شد. کمپانی ایسوس برای این محصول قدرتمند از پردازنده سری هشتمی شرکت اینتل (Core i7 10510U) استفاده کرده و آن را به ۸ مگابایت حافظه کش و ۱۶ گیگابایت حافظه رم مجهز کرده است. لپ‌تاپ UX534FT دارای 1024 گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD است. همچنین ایسوس برای اینکه از نظر قدرت پردازش گرافیکی ضعفی نداشته باشد از پردازنده گرافیکی Geforce 1650 Max-Q خانواده Nvidia بهره گرفته است. جالب است بدانید UX534FTC به یک صفحه‌نمایش بسیار باکیفیت ۱5.6 اینچی مجهز است و تنها ۱۶ میلی‌متر ضخامت و ۱.۶۵ کیلوگرم دارد. به این ترتیب با توجه به قدرت خوب، ظاهر بسیار شیک و وزن بسیار سبک یک انتخاب عالی برای مشکل‌پسندان محسوب می‌شود. در ادامه بیشتر با این محصول آشنا می‌شویم.

قیمت قبلی: ۴۹۰,۰۰۰,۰۰۰.۰۰ د.إ.‏
قیمت: ۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰.۰۰ د.إ.‏
اشتراک گذاری

ایسوس برای اینکه بتواند با بهترین محصولات بازار رقابت کند بیشترین ظرافت و سبکی را در محصولات سری ذنبوک به کار می‌گیرد. باوجوداینکه ایسوس در بدنه این محصول از فلز استفاده کرده است اما UX534FTC تنها ۱.۶۵ کیلوگرم وزن دارد و از سبک‌ترین لپ‌تاپ‌های ۱۵ اینچ در بازار محسوب می‌شود. این محصول درواقع مدل به‌روزرسانی شده UX430 است که در سال ۲۰۱۸ تولید شده بود. همچنین UX534FTC از نظر ظاهری بسیار شبیه UX391 است با این تفاوت که به دلیل استفاده از سخت‌افزار قدرتمندتر ضخامت بیشتری دارد.
ایسوس در ساخت این لپ‌تاپ از فلز بسیار باکیفیت استفاده کرده است، قاب پشتی دستگاه بسیار شیک و به رنگ آبی رویال طراحی شده و لوگوی ASUS با رنگ طلایی در میان آن حس بسیار لوکسی را به آن می‌بخشد. قاب داخلی دستگاه هم از جنس فلزی است و نوار طلایی‌رنگی که بالای آن قرار دارد این محصول را از سایر رقبا متمایز می‌کند.
ابعاد این لپ‌تاپ ۲۲۰ × ۱۸.۹ × ۳۵۴ میلی‌متر است که نسبت به نسل قبلی ۱۳ درصد کوچک‌تر شده است. دقت در طراحی و استفاده از فلز باکیفیت در این محصول باعث شده است UX534FTC تنها ۱.۶۵ کیلوگرم وزن داشته باشد که در نوع خود بی‌نظیر است.
از دیگر ویژگی‌های ظاهری این محصول استفاده از طراحی NanoEdge است که باعث می‌شود شاهد حاشیه بسیار کم در اطراف صفحه‌نمایش باشیم.

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند